SAIL RACING ACADEMY-purjehduksen peruskurssi!

Täytä ilmoittautumislomake jo tänään: Ilmoittautumislomake Sail Racing Academy

Myös lasten purjehduskoulun ilmoittautuminen on alkanut!

Ilmoittautumislomake lasten purjehduskouluun

Muistakaa myös seuraavat tärkeät päivät:
Kevätkokous: 27.4. klo 13 Kumppanuustalo Hilmassa.
Talkoita: 23.4. klo 17-> ja 27.4. klo 15->
Runkokatsastuspäivä: 24.4. klo 17->

Tervetuloa mukaan tutustumaan toimintaamme !

Juniorit

Tule tutustumaan purjehdukseen ja veneilyyn sekä meille arvokkaisiin elementteihin veteen ja tuuleen. Pyrkimyksemme on, että jokaisella halukkaalla on mahdollisuus tutustua lajiin.

Kilpailut

Tervetuloa purjehduskilpailujen maailmaan. Tulkaa kokeilemaan kilpailuun osallistumista erilaisilla joukkueilla, se tuo aina palkinnon koko venekunnalle.

Paviljonki

Haminan Pursiseuran paviljongin juhlatila on kesäjuhlien ykköspaikka!

Jäsenrekisterimme on Suulissa

Haminan Pursiseura käyttää jäsen- ja venerekisterinä Suomen purjehdus ja veneilyn rekisteriä Suulia. Suulissa jäsenillä on mahdollisuus nähdä ja rajoitetusti myös päivittää omia ja veneensä tietoja. Suuliin kirjautumissivun osoite on: https://suuli.spv.fi. Käyttäjätunnus on liiton jäsennumero. Salasanan saat Suuliin merkittyyn sähköpostiisi pyytämällä sen kirjautumissivulta kohdasta Unohtuiko salasana. Jos epäilet, että oma sähköpostiosoitteesi ei ole ajan tasalla tai puuttuu rekisteristä, se kannattaa päivittää pikimmiten. Sähköpostiosoitteen saat päivitettyä Suuliin ja jäsennumeron kysyttyä lähettämällä viestin osoitteeseen hpstalous (at) gmail.com.